Re: Ktory modem to ma? ....

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 16:24:44 MET DST

"RusH" napisal(la) dnia 2002-10-23 15:35, te oto slowa:

> "CFR" wrote in

> ZAPOMNIJ, , w polsce nie ma pulek dostepowych v.92 i nigdy nie bedzie,
> zalusz sobie stale lacze

Skad mozesz wiedziec, czy nie bedzie ?.
Nortelowskie przelaczniki wielodostepowe, wykorzystywane np. przez TP SA
po uaktualnieniu oprogramowania bez problemu obsluguja modemy w
standardzie V.92/V.44. :-)

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"