Re: IBM zamyka fabryke dyskow na Wegrzech

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 16:25:06 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote in news:ap60nu$f0d$1
@news.onet.pl:

[wybacz dyskutancie, ze przekonwertuje pliterki]

/ciach.../

> Spróbuj zrobic taki manewr jak ja: popros w sklepie, zeby wymienili ci
> na inny, np. Seagate, Maxtor. Ja tak zrobilem i jestem zadowolony
> (przynajmniej na razie - odpukac).

Niestety to nie przejdzie, bo firma gdzie dysk byl kupowany padla 2 lata temu. Znalazlem
jednak dystrybutora, ktory okazal sie bardzo w porzadku (Asbis) i wymienil mi dysk dajac
roczna gwarancje. Dostalem zapakowany fabrycznie dysk ponaprawowy ...w zasadzie od
samego poczatku bylo z nim cos nie tak, po rowno 2 tygodniach padl. Jutro wioze go do
nich, a dysk ktory dostane w zamian sprzedam od razu bez rozpakowywania. A
Barracude kupilem swoja droga, mialem pracowity weekend, a bez dysku to nie za
bardzo... :-)

Wojtek