Re: czasopismo informatyczne:)

Autor: mirro (bis2_at_SPAM_NO_go2.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 08:25:39 MET DST

> Internet tam wszytko znajdziesz i nie musisz kasy wydawac a znajdziesz w
> odpowiedniej formie jaka ci sie podoba :))

No tak, ale kolega pytal o czasopismo, a internet (z tego co wiem) nie jest
czasopismem. Internet (z duzej litery) tak, ale tam o sprzecie duzo nie
pisza. A tak w ogole to ja kupuje: Chip, PC World Komputer, Enter, PC Format
itp itd. Kazde z nich jest na swoj sposob dobre i kupujac ktores z nich
wiem, w jaki sposob zostaja przedstawiane testy nowego sprzetu i testy
porownawcze. Ja kupujac sprzet dla mnie lub dla klienta o "niestandardowych"
wymaganiach wertuje wszystkie czasopisma ( i oczywiscie internet) i widze,
jaki sprzet dostaje dobre opinie w kilku czasopismach. Wtedy moge dokonac
trafionego zakupu.

Fakt, ze wieszaja psy na Chipie. Z mojego doswiadczenia, a kupuje Chipa od
poczatku, to zdarzaja im sie wpadki i kilka razy zalowalem zakupu sprzetu na
podstawie ich opinii (np: CD-ROM CTX, sprzet marki Memorex), ale wiekszosc
sprzetu w ich zestawieniach z wyroznieniami jest OK.

Mirro