Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Asd11 (aaaa111222_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:44:44 MET DST

Użytkownik Hubert Grzegorzewski napisał:
> Makaron wrote:
>

> PS Bady to nie wszystko - zaczyna sie przycinac... Mam wszystko
> zbackupowane, wiec spokojnie obserwuje co bedzie dalej :)

Moj zrobil "bzdyng" (chyba glowica poszla po talezu) przy zamykaniu win
i powiesil sie system a po restarcie kompa uruchomil sie scandisk i po
20 minutach skanowania stwierdzil ze sa badblocki:( Czyli tez sie jakby
przyciol:)

Dzisiaj rozmawialem z kolega, ktory ma sklep komputerowy. Powiedzial
mi, ze ostanio ma duzo zwrotow bracud IV:( Te dyski sa jednak jakies
awaryjne. A po drugie zauwazylismy razem ostanio, ze czym dysk nowszy
tym krocej pracuje...:( niestety ...

Pozdrawiam
ASD11