Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Leszek (lescheknospam_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 10:48:34 MET DST

Użytkownik "Asd11" <aaaa111222_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze mieliscie podobne przygody jak ja?? A moze ja mam tylko pecha :( i
te dyski chodza u was ok...

B IV to wg.mnie przereklamowany szajs.U mnie BIV 40Gb chodził 10
miesięcy,niewyjmowany,nie noszony i padł.Są to dyski wydajne i b.ciche i
dlatego pełno nad nimi było zachwytów.Czas najlepiej jednak weryfikuje pod
względem jakości.Wniosek taki: uważać na nowości.A przynajmniej nie
wypowiadać sie na temat wytrzymałości i padliwości przed upływem pewnego
czasu.

Leszek