Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:48:25 MET DST

Makaron wrote:
> dajcie spokoj. dyski sa wytrzymale, ale jak sa drgania w obudowie,
> spadki napiecia, a przede wszystkim wady "wrodzone" to oczywiste ze
> pojdzie "po 10 miesiacach" :)

Ha! Ja dbam o swoje dyski "od zawsze" i nigdy nie mialem problemow (do teraz
pracuja bez zadnych bledow moje stare dyski - najstarszy Caviar 850MB
pracowal niemal bez przerwy 5 lat, teraz emeryt od ponad dwoch lat tylko
dorabia :) A BIV 40GB kupiona w lutym wlasnie pokazala bad sectory - i co wy
na to? Nigdy nie wyciagana z kompa (poza przywiezieniem ze sklepu). Drgania?
Chyba tektoniczne :)) Zasilacz pewniak. Czyli tez musialem trafic na "wade
wrodzona". Ale czy to nie znaczy, ze troche duzo tych wad wrodzonych?

Hubert
hubertg(maupka)poczta.onet.pl

PS Bady to nie wszystko - zaczyna sie przycinac... Mam wszystko
zbackupowane, wiec spokojnie obserwuje co bedzie dalej :)