Re: Jak usunac bezpiecznie paste przewodzaca z procka?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:51:02 MET DST

Użytkownik "oscar" napisał:

> Mam ubabrany procesor biala pasta
> silikonowa i nie bardzo wiem
> jak ja bezpiecznie usunac?

Rozumiem, że chcesz wymienić tą pastę na nową, świeżą? Bo jeśli chcesz
ją usunąć, bo ci się po prostu nie podoba, to raczej nie jest to
najlepszy pomysł :-)

A tak poważnie: ja zawsze robię to zwykłą chusteczką higieniczną.
Wycieram do boolu aż zejdzie całość. Prawie zawsze pomagam sobie
pianką antystatyczną ze spirytusem (taką do monitorów). Po prostu
spryskuję nią chusteczkę i wycieram jądro procesora. Doskonale pomaga
w jego oczyszczeniu, zwłaszcza, gdy mam do czynienia z jakąś starą,
przypaloną pastą. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo tego zabiegu, to
powyższą metodę stosuję od lat - nigdy nie uszkodziłem żadnego
procesora. A rozwiązując całkowicie twoje obawy: podczas wycierania na
jądrze procesora zostają smugi (tradycyjnie jak po spirytusie), które
szybko znikają pozostawiając idealnie czystą powierzchnię.

Pozdrawiam,
Sniper