Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 12:32:08 MET DST

In article <3e6a.0000230e.3db51e55_at_newsgate.onet.pl>, mrcactus_at_o2.pl wrote:

> Powiem za kilka godzin, na razie jestem na uczelni.

Jakbyś mógł jeszcze zwrócić uwagę na kolory przy minimalnej jasności i
kontraście, czy nie pojawiają się paski i schodki na płynnych przejściach
(np. zdjęcia nieba). Albo czy na czarnych powierzchniach nie ma wtedy
takiego smużenia, mrugania, czy jak to nazwać, jak szum w telewizji przy
słabym odbiorze.

> Tak

Na pewno, jak wyświetlisz sobie cały szary ekran, to nie widać, że na górze
albo na dole jest ciemniejszy? Bo ja na razie nie znalazłem takiego monitora
LCD, który by nie miał tej wady. Może nie zwróciłeś uwagi? Bo to się widzi
dopiero po kilku dniach :)

Paweł