Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: mrcactus_at_o2.pl
Data: Tue 22 Oct 2002 - 18:44:57 MET DST

Nie

Nie, aczkolwiek nie mam potrzeby az takich drastycznych zmian, obraz jest dobrze
nasycony i ostry. Jak na moje oko barwy tez nie sa zwichrowane (choc juz w kilku
miejscach znalazlem roznice z CRT)
W kazdym razie moge przeprowadzic opisana przez Ciebie regulacje za pomoca
ustawian wyswietlania karty graficznej (wiem ze "to nie to" ale zawsze :-))

> Jakbyś mógł jeszcze zwrócić uwagę na kolory przy minimalnej jasności i
> kontraście, czy nie pojawiają się paski i schodki na płynnych przejściach
> (np. zdjęcia nieba). Albo czy na czarnych powierzchniach nie ma wtedy
> takiego smużenia, mrugania, czy jak to nazwać, jak szum w telewizji przy
> słabym odbiorze.

Przy minimalnych ustawieniach nie ma takich zjawisk. Obraz jest troche
przygaszony (cos jak po zalozeniu filtra na CRT)
Szum ladnie liminuje funkcja AUTO SYNC. Producent nawet dal program wyswitlajacy
obraz kontrolny ktory pomaga przy dostrajaniu.

> Na pewno, jak wyświetlisz sobie cały szary ekran, to nie widać, że na górze
> albo na dole jest ciemniejszy? Bo ja na razie nie znalazłem takiego monitora
> LCD, który by nie miał tej wady. Może nie zwróciłeś uwagi? Bo to się widzi
> dopiero po kilku dniach :)

Jeszcze to sprawdze. Na razie mam panel od 4 dni :-).

mrcactus

PS. Co do wysokosci nad biurkiem to przesadzilem, max ok 9 cm. Panel mozna tez
zawiesic na scianie(dolaczono plyte mocujaca + wkrety)