Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: mrcactus_at_o2.pl
Data: Wed 23 Oct 2002 - 11:49:54 MET DST

> Jakbyś mógł jeszcze zwrócić uwagę na kolory przy minimalnej jasności i
> kontraście, czy nie pojawiają się paski i schodki na płynnych przejściach
> (np. zdjęcia nieba). Albo czy na czarnych powierzchniach nie ma wtedy
> takiego smużenia, mrugania, czy jak to nazwać, jak szum w telewizji przy
> słabym odbiorze.

Sprawdzilem, nie ma schodkow (testowalem na zdjeciach i gradiecie z Photoshopa)
Nie smuzy na czarnych powerzchniach. czasami obserwuje lekkie smuzenie(prawie
niezauwazalne) na obrazach z duzymi kotrastami obok siebie w duzym zageszczeniu
:-)(po prostu np. czarno biala, gesta(1 px) siatka czy paski) Taki jest wlasnie
obraz kontrolny i jak sie na nim wlaczy auto synca to smuzenie znika.

Moze ma tez znaczenie to ze obecnie uzywam karty RivaTNT (Viper 550) z wyjsciem
analogowym. nie wiem jaki obraz jest na cyfrowym.

> Na pewno, jak wyświetlisz sobie cały szary ekran, to nie widać, że na górze
> albo na dole jest ciemniejszy? Bo ja na razie nie znalazłem takiego monitora
> LCD, który by nie miał tej wady. Może nie zwróciłeś uwagi? Bo to się widzi
> dopiero po kilku dniach :)

Tak, jest rowniutko. Sprawdzalem kilka odcieni szarosci.
Potwierdzila to jeszcze druga osoba. :-)

mam nadzieje ze przydadza sie tobie te informacje.
Jakbys chcial potestowac to moze w sklepie beda mieli mniejszego brata - 152T -
jest w koncu tanszy, nie wiem na ile obrazy beda sobe odpowiadaly, ale mozesz
sprobowac.

mrcactus