Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: mrcactus_at_o2.pl
Data: Tue 22 Oct 2002 - 11:45:58 MET DST

> To powiedz mi, czy ten monitor ma następujące właściwości:
>
> - zakres regulacji jasności w dół do prawie całkiem ciemnego ekranu
> - zakres regulacji kontrastu w dół do takiego zupełnie "bladego"

Powiem za kilka godzin, na razie jestem na uczelni.

> - dolna krawędź ekranu nie wyżej niż jakieś 8-9cm od powierzchni biurka

jest płynna regulacj wysokości (przegubowe ramię, 2 punkty obrotu),od krawędzi
na biurku do wys ok 12-14 cm nad

> - równomierne podświetlenie na całej powierzchni
Tak

> Można spytać gdzie kupiłeś i za ile, oraz czy miałeś możliwość oddania w
> ciągu np. 3-4 dni, gdyby Ci się nie spodobał?

W balcie (balta.pl), tyle że byłem osobiście i zamówiłem.
Panel był na drugi dzień do odbioru.
Zapłaciłem 3360 zł (40 zł mniej niż cena zalecana na stronie producenta)
Przypuszczam że dało by się zamówić taniej w innym sklepie.
Mogłem zobaczyć jak działa na miejscu, jeżeli bym się rozmyślił to straciłbym
zadatek - 100 zł.
Pan ze sklepu stwierdził że nie mogą mi sprowadzić kilku egzemplaży do testów bo
są za drogie...
Fakt ze przy mnie rozpaowywali fabryczne opakowanie, ni było żadnych martwych
pixeli i wszystko było OK.
Nie podobało mi się jedynie że nie mieli kompa z kartą z wyjściem DVI...

Pozdrawiam,
mrcactus