Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Parseval (parseval_at_tenbit.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 18:49:58 MET DST

Bliżej nieznany "Lech Zaciura" lesz_at_idn.org.pl oznajmił w wiadomoœci
<ap0tns$je6$1_at_news2.tpi.pl> co następuje:
> Dzięki serdeczne
> A jeszcze wrócę do kwestii, która jakoś umknęła. Może moje pytanie było za
> bardzo naiwne ;-) Zastanawiam się, czy gdybym ze starego dysku na nowy
> przegrał plikami system - Windozę, zainstalowane programy itp. - to czy on
> mi wystartuje? A jeśli tak, to czy będzie działał bez błędów?

Jesli mowa o systemie 95/98, mozna go bez problemu przekopiowac na
nowy dysk. Wszystko co trzeba po tym zrobic to przeniesc system z dykietki
startowej, poleceniem "sys". Oczywiscie trzeba pamietac aby zachowac
sciezki dostepow do programow instalowanych na innych partycjach. Jesli
natomiast chodzi o 2k/XP, trudno powiedziec. Prawdopodobnie da sie to
zrobic na partycji FAT32 ale NTFS... Zreszta nie jestem pewny.

--
Pozdrawiam! GS
mailto:parseval_at_tenbit.pl