Seagate U5 i zaginione 8 GB

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 18:58:53 MET DST

Mam płytę która nie obsługuje dysków >32GB ale po wyjęciu zworki
ograniczającej pojemnosć moją U5 dalej widać jako 32GB
(autowykrywanie) na płycie która obsługuje 40, po ustawieniu
parametrów ręcznie dysku nie widać wogóle.
Co ciekawe zmierzyłem oporność tych pinów które są zworkowane i jest
rzędu kilkudziesięciu omów (więc praktycznie zwarcie), to nie jest
raczej normalne, coś się przepaliło czy co ? Podejrzewam że to dlatego
ale może ktoś wie coś na ten temat ? Pomocy bo skończy w serwisie a
nie uśmiecha mi się robienie backupu :)

pozdro

--
KRiZBi