Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 14:48:25 MET DST

Użytkownik "Kiju" <bkijowski_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Caviary obecnie sa najwydajniejszymi dyskami wlasnie ze wzgledu na 8mb
> cache.
> Maja 3 letnia gwarancje i sa oczywiscie najdrozsze. W dodatku nie
slyszalem
> zeby ten model wracal do serwisu.
> Wybor jest prosty.

Dzięki serdeczne
A jeszcze wrócę do kwestii, która jakoś umknęła. Może moje pytanie było za
bardzo naiwne ;-) Zastanawiam się, czy gdybym ze starego dysku na nowy
przegrał plikami system - Windozę, zainstalowane programy itp. - to czy on
mi wystartuje? A jeśli tak, to czy będzie działał bez błędów?

Lech

--
Zagraj w to jeszcze raz - w gry stare jak świat
http://www.idn.org.pl/users/lesz/legend/