Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 16:03:03 MET DST

"Pjotr" <pjotr_at_NOSMAP.go2.pl> wrote in news:ap0vla$ip4$2_at_news.tpi.pl:

> zaczalem "macac" od razu, gdy sie zawiesilo, po daniu termopasty
> procek grafy juz tak sie nie grzeje (jest cieply), wszystko inne
> chlodne (chipset i mostek poludniowy, pameic tez jest OK), prcoek
> cieplawy...

to pomacaj jeszcze takie male kfadratowe kostki z 3 nogami , wygladaja
jakby leszaly na plecach :D - to sa mofsety, jesli ja gorace to oznacza ze
plyta nie wyrabia pradowo :(

> nie wiedzialem :-o Czy to znaczy, ze to sa plyt Acera wykonane przez
> DCS?

a nie wiem , ale znalazlem info ze to ACER/DCS , pewnie ACER te plyty do
swoich komputerow montowal, moze to ta sama firma .. nie wiem :)

> gdzie jest taka opcja? w biose jej nie widzialem

lo :) , no to fajny bios :)
'AGP aperture size'

> AGP Revison 1.0, chipset revision 04, Bios extension 1.0A

nie AGP ani czipset tylko wersje plyty , powinno byc miedzy isami albo na
isie albo na rogu plyty

> niezle rozwiazanie. Czy znasz moze przypadkiem polecenie wylaczenia
> kompa, tak, aby np. uzywajac skrotu zamknac system. Kiedys cos takiego
> widzialem, i nawet przez jakis czas pamietalem, ale wylecialo mi to z
> glowy...

kernel .. costam :) , ale to jest TO SAMO co klikniecie w start itd..
poszukaj sobie w googlu (albo w internauci.pl) plikuf "reboot.exe' i
'shutdown.exe' (exe albo com rozszeszenie)
byly kiedys na CD swietej pamieci Gamblera

 Zauwazylem, ze dxdiag pokazuje mi 31.5 MB pamieci, a dlaczemu
> nie 32?

bo 640kb (tyle ? chyba mniej , poprawcie mnie :P) zjada ci plyta (to
normalne)

> Poza tym widze cos takiego: "Plik nvdisp.drv nie jest
> podpisany cyfrowo, co oznacza, że nie był on przetestowany przez
> Laboratoria jakości sprzętu Microsoft Windows.

bablalbla

> normalne dla sterow nVidii, czy raczej powinno to mnie zaniepokoic?

sciagnij stery WQHL i zniknie , imo nie przejmowac sie bo to tylko oznacza
brak blogoslawienstwa billa

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P