Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: AnTyCh (antych.n0spam_at_irc.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 16:00:43 MET DST

Raffa wrote:

> no to nie jest maszyna do wszsytkiego .......

Do wszystkiego w znaczeniu absolutnym nie tylko nie znajdziesz
systemu, ale tez sprzetu wiec mozesz sobie to darowac.
Ja na swoim kompie gram, ogladam filmy, slucham muzyki,
ale tez programuje, robie montaz nieliniowy wideo i obrobke
grafiki, wszystko na jednym systemie, ktory chodzi 24/7
podlaczony do stalki.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk