Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:29:48 MET DST

Hello, "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net>! YOU wrote:

> ja podejszewam stabilizator , tz ta plyta za bardzo nie wyrabia z
napieciem
> dla grafy, niestety w AT nie da sie tego latwo obejsc , pomacaj plyte , tz
> mosfety po jakims czasie np grania czy 3dmarka i zobacz czy cos nie jest
> gorace , jak jest to jakis wiatrak wielki (np dmuchawa :P) postaw obok
> kompa i sprawdz czy sie przestanie wieszac, jak tak to trzeba dodatkowo
> schlodzic stabilizaroty

zaczalem "macac" od razu, gdy sie zawiesilo, po daniu termopasty procek
grafy juz tak sie nie grzeje (jest cieply), wszystko inne chlodne (chipset i
mostek poludniowy, pameic tez jest OK), prcoek cieplawy...

> tak fogoole to to jest Acer (ten DCS) :)

nie wiedzialem :-o Czy to znaczy, ze to sa plyt Acera wykonane przez DCS?

> AGP na 128mb ustawione ?

gdzie jest taka opcja? w biose jej nie widzialem

> jaki masz revision ? 1.0 i 1.01 mialy problemy z DMA i nie tylko :)

AGP Revison 1.0, chipset revision 04, Bios extension 1.0A

> http://www.dcscomputer.com.tw/Download%20main%20board.htm
>
> nie dziala :DDDD

tak, chyba zwineli interesik...

> tadaaa :P , skad bios sciagnales ?

stad: http://dcs.sertek.com.tw/s7ax_bios_history.htm tylko ze to bylo jakies
rok temu, a teraz stronka nie dziala :-(

> ja bym w windzie wylaczyl szybie wylaczanie w windzie , jak nie pomosze to
> sciagnal latke na winde do zamykania , a jak nie to zamiast wylaczac bym
> przechodzil do dosu i poprostu wciskal power :D

niezle rozwiazanie. Czy znasz moze przypadkiem polecenie wylaczenia kompa,
tak, aby np. uzywajac skrotu zamknac system. Kiedys cos takiego widzialem, i
nawet przez jakis czas pamietalem, ale wylecialo mi to z glowy...
Zauwazylem, ze dxdiag pokazuje mi 31.5 MB pamieci, a dlaczemu nie 32? Poza
tym widze cos takiego: "Plik nvdisp.drv nie jest podpisany cyfrowo, co
oznacza, że nie był on przetestowany przez Laboratoria jakości sprzętu
Microsoft Windows. Możesz uzyskać podpisany sterownik od producenta
urządzenia sprzętowego." Czy jest to normalne dla sterow nVidii, czy raczej
powinno to mnie zaniepokoic?
Pozdrawiam
Pjotr