Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 16:42:30 MET DST

Hello, "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net>! YOU wrote:

> to pomacaj jeszcze takie male kfadratowe kostki z 3 nogami , wygladaja
> jakby leszaly na plecach :D - to sa mofsety, jesli ja gorace to oznacza ze
> plyta nie wyrabia pradowo :(

jestli chodzi o mosfety (oficjalnie pewnie MOSPEC), to co do temp., to
mozna postawic drabinke: jeden letni, drugi cieply, ale trzeci goracy jak
cholera, i to po wlaczeniu kompa ;)) Boje sie sprawdzic, co bedzie po
graniu...
Czy da to sie jakos przejsc (przylutowac nowe mosfety czy cos w tym rodzaju)
bez brutalnych ingerencji w plyte? Czy jest gdzies na necie cos do
poczytania na ten temat?

> lo :) , no to fajny bios :)
> 'AGP aperture size'

jest 'graphics aparture sizze" Czy zaleznosc optymalnego ustawienia tej
opcji ma sie jak 4x ilosc pamieci grafy?

> nie AGP ani czipset tylko wersje plyty , powinno byc miedzy isami albo na
> isie albo na rogu plyty

niestey, nic takiego nie ma :-/, jest tylko enigmatyczne "Made in Taiwan DCS
S7AX" miedzy PCI. Pewnie jest to jakas wczesniejsza wersja (tych plyt AFAIK
nie produkuja), chcociaz z DMA nigdy nie mialem problemow, wszystko smigalo
OK do momentu wymiany grafy...

> sciagnij stery WQHL i zniknie , imo nie przejmowac sie bo to tylko oznacza
> brak blogoslawienstwa billa

tak myslalem :-) Z drugiej strony - dlaczemu po wgraniu nowego biosu plyta
nagle zaczyna wyrabiac sie pradowo?
Pozdrawiam
Pjotr