Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: Tomek S. (t_s_at_pf.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 08:50:20 MET DST

Użytkownik "AnTyCh" <antych.n0spam_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> Zwiekszy wydajnosc, zwlaszcza pod WinXP. Jesli masz stary, wolny dysk
> to jest on kula u nogi bo system tworzy na nim pamiec wirtualna. Dla XP
> 256MB to za malo do komfortowej pracy i po zwiekszeniu do 512
> odczujesz duza poprawe. No i nie bedzie ci potrzebny win98 bo przy
> 512 gierki smigaja pod XP.

> 384 to zawsze lepiej niz 256, ale w niektorych przypadkach moze byc malo,
> wystarczy jakas nowsza pamieciozerna gra.

Do tego co robisz to wystarczy w zupelnosci 256. Jak ci XP dziala wolno to
nie wina Ramu bo instalowalem XP i pracowalem na kompach ktore mialy 128 i
wszystko chodzilo szybko i sprawnie. Wydaje mi sie ze kwestia konfiguracji
kompa duza role odgrywa plyta glowna i jej dobre skonfigurowanie. Jak kupisz
wiecej ramu powyzej 256 to poprawa bedezie nie zauwazalna.

Pozdrawiam
Tomek S.