Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: AnTyCh (antych.n0spam_at_irc.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 00:54:20 MET DST

qk wrote:
> Hejka
>
> mam nadzieje ze nikogo za bardzo nie wkurze, ale tluke sie z myslami,
> czy zakup ramu zwiekszy wydajnosc kompa (Duron 1Ghz, VIA KT333 Epox,
> 256 DDR, HDD 20+40GB Segate Ux, R9000)? Kompa uzywam intensywnie,
> choc moze nie do intensywnych zajec (przekopuje inet, duzo worda,
> winamp 3 ;), filmy : to na systemie WIN XP + gierki na WIN 98 SE).

Zwiekszy wydajnosc, zwlaszcza pod WinXP. Jesli masz stary, wolny dysk
to jest on kula u nogi bo system tworzy na nim pamiec wirtualna. Dla XP
256MB to za malo do komfortowej pracy i po zwiekszeniu do 512
odczujesz duza poprawe. No i nie bedzie ci potrzebny win98 bo przy
512 gierki smigaja pod XP.

> DDR sa zaj... drogie (290 zeta za 256 :( i ciagle nie wiem czy
> ladowac w to kase, a moze kupic tylko 128 ram.

384 to zawsze lepiej niz 256, ale w niektorych przypadkach moze byc malo,
wystarczy jakas nowsza pamieciozerna gra.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk