Re: pomozcie zlozyc sprzet

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:29:03 MET DST

"Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote...

> [...] Mój flop teaca ma już chyba ze 12 lat i chodzi bez
> problemów podczas gdy Samsungi padają jak muchy.

> Logitech albo MS. Uwagi jw.

Może mam po prostu szczęście - nie chcę rozpoczynać dyskusji o jakości
myszek - ale moja myszka A4Tech (model WWW-11 - 4D+) chodzi bezawaryjnie
ponad 4 lata.

IMHO kupowanie myszek MS to rozrzutność, nie mam nic do ich jakości, ale
biorąc pod uwagę ich niskie możliwości i cenę po prostu nie polecam.

Luc