Re: pomozcie zlozyc sprzet

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 13:54:04 MET DST

Luc napisał/a...

L> Może mam po prostu szczęście - nie chcę rozpoczynać dyskusji o jakości
L> myszek - ale moja myszka A4Tech (model WWW-11 - 4D+) chodzi bezawaryjnie
L> ponad 4 lata.

 Są tacy co jeżdżą polonezami i też nie narzekają na awaryjność :-)

L> IMHO kupowanie myszek MS to rozrzutność, nie mam nic do ich jakości, ale
L> biorąc pod uwagę ich niskie możliwości i cenę po prostu nie polecam.

 Bez przesady. Najtańsze OEMy MS są za 50zł - tyle co Logitech. MS
 IntelliMouse Optical - ~130zł - tyle co porównywalny model Logitecha
 (a MS ma jeszcze dwa dodatkowe przyciski).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]