Re: pomozcie zlozyc sprzet

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 07:53:15 MET DST

Użytkownik "Luc" <Luc_at_becznica.org> napisał w wiadomości
> "Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote...

> Może mam po prostu szczęście - nie chcę rozpoczynać dyskusji o jakości
> myszek - ale moja myszka A4Tech (model WWW-11 - 4D+) chodzi bezawaryjnie
> ponad 4 lata.

Na awaryjnosc a4 nie narzekam, ale nastepna myszke kupie Logitecha lub MS.
Wez sobie do reki A4 WOP-35 a nastepnie Logitecha OEM optyczna - roznica
jakosci - lepszy plastik, nie trzeszczy - przyjemniej sie trzyma, a o to
chodzi w myszce ;)

Nb stary WWW-11 to byl bardzo udany model, tez mam taka >3 letnia w jednym
kompie, ale nowsze modele juz sa gorzej wykonane.

> IMHO kupowanie myszek MS to rozrzutność, nie mam nic do ich jakości, ale
> biorąc pod uwagę ich niskie możliwości i cenę po prostu nie polecam.

Roznice miedzy Logitechem, a a4 znam, niestety myszki MS nie mialem okazji
pomacac, ale z klawiatury i kierwonicy tej firmy jestem zadowolony - odnosze
wrazenie jakby oni robili te akcesoria dla siebie do pracy, a sprzedaz na
rynku jest takim efektem ubocznym.

pzdr
Zbyszek