Re: pomozcie zlozyc sprzet

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:04:20 MET DST

Mateusz napisał/a...

MM> Musze kolezance zlozyc komputer, tzn. dobrac jego komponenty. Sprzet ma
MM> suzyc do wszystkiego, ale glownie prace biurowe, internet, filmy, troche gry.
MM> Wszystko ma kosztowac najwyzej 2500zl. Na razie wybralem cos takiego:

MM> GigaByte GA-7VRX

 To może lepiej Shuttle AK35? Można trochę zaoszczędzić, a skoro
 koleżanka nie będzie wykorzystywała zaawansowanych funkcji, to po co
 przepłacać.

MM> Duron 1300
MM> 256MB DDR PC2100 Kingston
MM> Ati Radeon 7000 64 DDR TV
MM> Seagate Barracuda IV 40Gb
MM> CTX VL700
MM> Floppy: Samsung 1,44
MM> Cd-rom Asus 52x

 TEAC - zarówno flop jak i CD. Różnica w cenie niewielka, a w jakości
 olbrzymia. Mój flop teaca ma już chyba ze 12 lat i chodzi bez
 problemów podczas gdy Samsungi padają jak muchy.

MM> Mysz: A4Tech WWW-35

 Logitech albo MS. Uwagi jw.

MM> Klawiatura Fujitsu czarna
MM> obudowa

MM> Co o tym myslicie? Co proponujecie zmienic? Krytykujcie smialo, zwlaszcza
MM> jezeli chodzi o karte graficzna, bo na tym to akurat sie za bardzo nie znam.

 Ja też nie =]

MM> Doradzcie mi tez jakas tania, ale dobra drukarke - w razie gdyby mozna
MM> bylo dolozyc pare groszy i kupic razem z zestawem.

 Może Cannon S200? Albo Epson CX42?

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]