Odp: Dlaczego gwarancja na dyski trwa teraz rok?

Autor: Piotr W. (nospam_at_news.atmman.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:59:03 MET DST

Tak sobie mysle, ze na dyski najlepiej wogole gwarancji zeby nie bylo.
Klienci dbali by wtedy o swoje dyski jak o swoje jajka i firmy byly by
szczesliwe. Dyski do nich by nie wracaly. A jak komus by padl to poszedl by
grzecznie do firmy i kupil nastepny, nastepny i nastepny i ...
A tak wogole nie wierze zeby 90% dajmy na to klientow palilo swoje dyski
tylko dlatego, ze dzis za te sama cene zamiast marnej 30 mieli by 60GB.
Dawniej tez byly takie roznice a dyski mialy caly czas 3 letnia gwarancje.
Kolega do dzis ma 8GB i placze :) i wydal wtedy bodajze 560 zl.
Jezeli ja swoj dysk spale to nie tylko dlatego, ze mam tylko 30GB zamiast
80, ale przede wszystkim dlatego, ze czuje ze z moim dyskiem jest cos nie
tak. Choc nie ukrywam, ze dysk 60 czy 80 GB by mi sie przydal.

Piotr W.