Re: Dlaczego gwarancja na dyski trwa teraz rok?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 18:46:18 MET DST

Użytkownik "Piotr W." <nospam_at_news.atmman.pl> napisał w wiadomości

> A tak wogole nie wierze zeby 90% dajmy na to klientow palilo swoje dyski
> tylko dlatego, ze dzis za te sama cene zamiast marnej 30 mieli by 60GB.

No ja tez nie wierze zeby 90% palilo specjalnie - pozatym elektronike da sie
zabezpieczyc np. tak jak to robie seagate ze tam bez srubaka to raczej
impulsem ESD ukladow scalonych nie popiescisz :)

> Dawniej tez byly takie roznice a dyski mialy caly czas 3 letnia gwarancje.
> Kolega do dzis ma 8GB i placze :) i wydal wtedy bodajze 560 zl.

a ja kiedys wydalem bodajze 7,400,000zl :) co daje na dzisiejsze 740zl
za dysk Caviarek 250MB i mam go do dzisiaj i dziala nadal bez bedow
chociaz juz nie na wiele sie przydaje :)

> Jezeli ja swoj dysk spale to nie tylko dlatego, ze mam tylko 30GB zamiast
> 80, ale przede wszystkim dlatego, ze czuje ze z moim dyskiem jest cos nie
> tak. Choc nie ukrywam, ze dysk 60 czy 80 GB by mi sie przydal.

fakt najgorzej zglaszac usterki ktore przytrafiaja sie sporadycznie bo
serwisant
podepnie i powie ze dziala - wtedy trza sie modlic o to zeby wreszcie to
padlo
na dobre ale moze lepiej mu nie pomagac w tym :))

Pozdrawiam,
TP