Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:38:08 MET DST

Hello, "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net>! YOU wrote:

> 1 czy plyta jest AT ? jesli tk to bedzie trudnije , jak ATX to ci moge dac
> linka i pokombinujesz z lutownica :)

tak, to plyta AT

> 2 wylacz to agp burst bo to nic nie daje poza wlasnie niestabilnosca :)

po wylaczeniu wszystko gra OK, tylko strasznie tnie, a w 3DMarku2k mam 716
punktow, a gry strasznie tna. Natomiast z AGP Burst wlaczonym mam ponad 2x
wiecej

> 3 wogoole bios poustwaij optymalnie , ile masz ramu? powylaczaj reszte
> wynalazkuf

wszystko to zrobilem, mam 192 MB RAM, reszta to k6-2 350_at_400, HDD Seagate
BIV, plyta DCS S7AX, RAM mam ustawiony na CS3, przy ustawieniu CS2 komp
dzialal niestabilnie

> 4 nie masz teraz czasem MX200 ? :D

Nie, to jest zdecydowanie MX 400 :)
W miedzyczasie wyszla nowa sprawa: po ugradzie biosu z wersji 3.0 do 3.1
moge normalnie grac (z AGP Read Burst wlaczonym), zero zwisow, po prostu
pieknie. Jednak gdy wylacze kompa prawidlowo ("zamknij" z windowz), po
ponownym wlaczeniu w ogole nie wstaje, tylko swieci sie na stale dioda HDD.
Po zresetowaniu biosu zworka wszystko wraca do normy, az do nastepnego
zamkniecia. Problemu nie ma, gdy wylacze kompa bez zamykania systemu. Co
moze byc przyczyna takiego zachowania?
Pozdrawiam
Pjotr