problem US Robotics - tylko dla expertow

Autor: Grzesiek \(Wob\) (skraba_at_sec.polbox.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:39:15 MET DST

Witam

Czy komuś udało się ( i czy to jest możliwe ) aby modem zewnętrzny US
Robotisc połączył się (po aktualizacji i jak tego dokonać) z V.90 ?(w
archiwum grupy nikomu się nie udało :( )

modem mam jakiś dziwny z Francji nie wiem jaki - ma serial bo tego z boku
nie ma go na stronie http://www.usr.com/support/
a poza tym na tej stronie gówno jest :-( trochę czasu straciłem i nic nie
znalazłem może ktoś zna stronę ale z sprawnymi programami,sterownikami
(czytałem że były do V 90 z błędem kiedyś puszczone)
modem tak się zgłasza :
ati3
USRobotics Sportster Flash Rev. 3.0
OK