Re: OT: HP 690C i napełnianie ciśnieniowe

Autor: Przemek Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 13:54:03 MET DST

Lepus wrote:

> Witam, z tym "dmuchaniem" to jest w porządku, tylko trzeba trzymać pojemnik
> do GÓRY dyszami i wtedy delikatnie wpompować (powinna być taka mała
> "pompka") kilka ml powietrza, aż przestaną wychodzić bąbelki. Zakleiłeś
> zdaje się odpowietrznik (ten otwór na górze) jeżeli efekt drukowania będzie
> jak poprzednio opisałeś, to radzę nalać trochę gorącej wody (np: 2-3mm na
> zakrętce od słoika) i pomoczyć do rana. Powinno pomóc. Jak nie, to cóż, nowy
> pojemnik a atrament ze starego schować do nabicia.

Dziękuję za odpowiedź.
Trzymałem do góry bo inaczej nie dostałbym się do tego otworu.
Wiesz coś może więcej o budowie takiej głowicy ?
Do czego służy otwór na górze ? Miałem wrażenie że powinien być
zamknięty, bo inaczej atrament się wyleje. Do zasysania powietrza,
przypuszczam, służy otwór na dole.
Pozdrawiam

Przemek