Re: kupno monitora 17" - moja opinia i problem

Autor: mn (mn_at_box43.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 14:00:45 MET DST

witam - ani pompowanie ani geometria obrazu nie zależy od kineskopu, lecz od
zastosowanej elektroniki. Ja bym Ci proponował zobaczyć jeszcze tego nec'a
791SB, nowy, szczelinowy kineskop Mitsubishi - sam miód.
Sam widziałem monitor NEC771SB i rzeczywiście jego jakość nie zachwyca, poza
tym co wymieniłeś jeszcze mora była dość wyraźna.
Sprawdź jeszcze Philips'a 107P20 - linia profesjonalna.
Generalnie polecam monitory raczej z górnej półki, wiadomo trochę inna cena,
ale myślę, że lepiej trochę dołożyć niż później się męczyć za każdym razem
siadając do komputera.
pozdrawiam
mn