Re: OT: HP 690C i napełnianie ciśnieniowe

Autor: Lepus (z_zdzich_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 13:07:58 MET DST

Użytkownik "Przemek Kędzierski" <p_kedzierski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3DABE82C.FABAFD3F_at_poczta.onet.pl...
> Może tak, ale przez pewnien czas działało dobrze,
> tuż po zatkaniu otworu na górze, wydrukowałem z pięć stron
> w porządku. Pojęcia nie mam.
Witam, z tym "dmuchaniem" to jest w porządku, tylko trzeba trzymać pojemnik
do GÓRY dyszami i wtedy delikatnie wpompować (powinna być taka mała
"pompka") kilka ml powietrza, aż przestaną wychodzić bąbelki. Zakleiłeś
zdaje się odpowietrznik (ten otwór na górze) jeżeli efekt drukowania będzie
jak poprzednio opisałeś, to radzę nalać trochę gorącej wody (np: 2-3mm na
zakrętce od słoika) i pomoczyć do rana. Powinno pomóc. Jak nie, to cóż, nowy
pojemnik a atrament ze starego schować do nabicia.

--
Pozdr
Lepus