Re: Płyta główna nie widzi klawiatury

Autor: Rafał (bb22200_at_dea.net.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 13:56:08 MET DST

"Wiesław Kąkol" wrote:

> Mam problem - płyta główna po starcie komputera nie odbiera sygnałów z
> klawiatury (klawiatura jest sprawna). Czy ktoś wie jak można to naprawić?

masz komunikat "nie wykryto klawiatury - naciśnij F1"
ale poważnie

1. jeśli to możliwe sprawdz z inną klawiaturą
2. zresetuj biosa na płycie (np. wyciąg baterie)

jeśli to nie pomoże to podłącz klawiaturę USB
skocz do biosu, moze tam sie 'cuś' przestawiło

miałem to samo, wg. mnie uwalił się port klawiatury
ale płyta pracuje do dziś - pod klawiaturą USB

R.