Re: Przerywany dźwięk (GA-7VTXH, CT5880, WinXP)

Autor: Zbig (zbig_at_z.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 00:14:38 MET DST

> podczas transferu z dysku (pracuje on w trybie Ultra-DMA 5)
> dźwięk się "rwie". Nie pomogła ani zmiana sterowników na te dostarczone
> przez Creative'a, ani instalacja najnowszego VIA 4-in-1. Windows nie
> umożliwia mi jakiejkolwiek zmiany zasobów wykorzystywanych przez układ
> (przerwanie 14 (trochę "niskie"...) - nie współdzielone z niczym, brak

Audio na Int14? Nie spotkałem. W każdym razie trzeba spróbować zmienić
to ustawienie. W biosie wyłaczyć PnP auto, "wyjąć" int14 z PnP itd.

A pro pos ACPI - WXP domyślnie uważa kompa za "Komputer PC z interfejsem
ACPI" (w W2k wiem gdzie to przestawić, w XP nie znalazłem). Dlatago nie
butuje się bez ACPI

Zbig.