Re: Przerywany dźwięk (GA-7VTXH, CT5880, WinXP)

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 00:50:00 MET DST

> Audio na Int14? Nie spotkałem. W każdym razie trzeba spróbować zmienić
> to ustawienie. W biosie wyłaczyć PnP auto, "wyjąć" int14 z PnP itd.
>
> A pro pos ACPI - WXP domyślnie uważa kompa za "Komputer PC z interfejsem
> ACPI" (w W2k wiem gdzie to przestawić, w XP nie znalazłem). Dlatago nie
> butuje się bez ACPI

Faktycznie, pomylilem sie - chodzi na 17. Problem w tym, ze z tego co wiem,
WinXP nie daje jakiejkolwiek mozliwosci recznej zmiany zasobow i podobnie
ignoruje wiekszosc zabiegow dokonywanych w setupie (zreszta u mnie nawet nie
ma tych opcji). Jezeli chodzi o przelaczenie na komputer bez ACPI, to chyba
mozna to zrobic jedynie podczas instalacji systemu. Czyli ogolnie klapa...
Ale czy to jest regula, ze kontroler dysku dzialajacy na przerwaniu o
wyzszym priorytecie niz dzwiek nie daje dojsc do glosu ukladowi dzwiekowemu,
czy tylko w pechowych konfiguracjach?