Radeon 9000 i problem

Autor: Zenon w Kaloszach (roznowski_sa_at_poczta.onet.pl.WYTNIJ-TO)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 00:27:37 MET DST

Witam, nie wiem czy odpowiednio trafilem, ale moze ktos udzielilby mi kilku
odpowiedzi za ktore z gory dziekuje.
Chodzi o to ze przeszedlem z karty graficznej GeForce2MX... na Radeon 9000 ,
i niby wszystko ok, ale nie mam kolorow w telewizorze gdy puszczam obraz
przez TV-out ... i nigdzie w ustawieniach nie moge tego zamienic, a w GF2
dzialalo bez problemow.
Kolejną sprawą jest to ze karta wykrywa mi zwykly monitor a posiadam LCD i
widze ze jest on w polu do wyboru (ekran-ustawienia-zaawansowane-ekrany)
ale nie moge go wybrac bo sytstem sam sobie dostosowal zwykly monitor
(sterowniki wszystkie aktualne wiec to chyba nie ich wina)
Dodam jeszcze ze na monitorze pojawily mi sie miejsca lekko (prawie
niewidocznie) rozmazujace powierzchnie w prawym dolnym rogu. Czy to wszystko
moze byc spowodowane przez moja nowa karte graficzna?
system WinXPpro jesli to cos zmienia...