Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 12:29:48 MET DST

> Między PIII a P4 nie ma większej różnicy; P4 jest tak samo szybki jak
> PIII o częstotliwości pracy niższej o ok 400Mhz (czyli P4 1.6Ghz ~=
> PIII 1.2Ghz). Ktoś inny może uważać że różnica jest jeszcze większa; nie
> będę polemizować. Co do Celka to tutaj też jest PIII albo P4 - Celek P4
> to pomyłka; Celek PIII to "typowy" procesor do mniej wypasionych
> notebooków.
>
> Podaj konkretne modele których zakup rozważasz, wtedy ktoś kto już je
> zna będzie się mógł wypowiedzieć :) Bo na razie cały wątek jest mało
> konkretny.

> [...]

Domowego blaszaka mam z PIII (1GHz) i nie chcialem kupowac P4 bo slyszalem,
ze rewelacja nie jest. Glownie uzywam komputera do Internetu, montazu wideo
(zgrywanie z kamery cyfrowej i pozniejszy montaz). Chce swoj komputer
biurkowy zastapic notkiem, poniewaz naleze do osob "mobilnych". Mam pewien
sentyment do HP'ka (drukarki tylko HP i HP Jornada 720), wiec caly czas
upieram sie przy HP XE3. Wiem,ze wystepuje w paru konfiguracjach
procesorowych, wiec w zwiazku z tym nabylbym tego z PIII. Na stronie HP'ka
ten z PIII kosztuje tyle co ten z Celkiem i nie wiem czy jest to prawda.
Natomiast w sklepach internetowych znalazlem cosik takiego, na :

www.karen.com.pl - Intel(R) Pentium(R) III - M 1133 MHz - cena
6820,00 (brutto)
(http://test.notebooki.pl/?Shop_Session=c9946c58b2ea83f1448af0ad38c9cca0&nr=
3&prev_p=list&p=info&query=&sort=&info_nr=67)
www.notebooki.pl - Intel Celeron; Prędkość procesora: 1,13 GHz; - cena
6697,00 (brutto) (http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=22&KatItemCId=175)

Teraz badz tu madry, czy ktorys ze sklepow sie pomylil, czy moze sa to rozne
modele i ta roznica w cenie jest wynikajaca z zastosowania roznych prockow ?

Pozdrawiam
[Shade_]