Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 23:27:57 MET DST

Witam

Nosze sie z zamiarem kupna Notebooka do kwoty 7000zl nowego w sklepie (jakim
?? jeszcze nie wiem). Wiele modeli mozna znalezc do tej kwoty. Jest tylko
problem ... jaki procesor wybrac ? Obstawialbym Intela, dlatego, ze do
AMD'ka nie mam zaufania. w jaki procesor najlepiej sie doposazyc ? Pentiuma
III, Celka, czy Pentiuma 4 ?? czy mozecie polecic mi jakis sklep ? moze cos
we wroclawiu poza Karenem by sie znalazlo ?

Pozdrawiam