Re: Podmiana plikow na CD-R - prosba o pomoc!

Autor: Grzegorz Niemirowski (gnthexfiles_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 21:32:08 MET DST

Karol <kossut_at_ebox.pl> napisał(a) w poście
> Witam.
>
> Mam dosc powazny problem. Zaprojektowalem koledze ulotke i plakat
> wyborczy. Projekty zgralem na plytke CD-R. Zanieslismy ja z kolega do
> naswietlarni (przygotowanie do druku) zeby sporzadzic klisze dla
> drukarni. Czlowiek z naswietlarni, obawiajac sie konkurencji (poniewaz
> tez robi projekty) pozmienial moj projekt. Oczywiscie sprawa wyszla na
> jaw po wydrukowaniu plakatow (wczesniej tego nie da sie stwierdzic).
> Kolega musi zaplacic drukarni ponad 1000 zl za bezuzyteczne plakaty. Czy
> [...]

To można zrobić a pomocą Nero, dodają jakis plik a jako sesję wybierając to
na której wszystko było OK. Są też inne programy, zobacz na cdrinfo.pl

--
Grzegorz Niemirowski << grzegorz [ at ] grzegorz net >>
<< www.grzegorz.net >> - << ICQ# 163509464 >> - << GG# 3148039 >>