Re: Podmiana plikow na CD-R - prosba o pomoc!

Autor: WyBuH (mappett_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 00:20:40 MET DST

Użytkownik "Karol" <kossut_at_ebox.pl> napisał w wiadomości
: Witam.
:
: Mam dosc powazny problem. Zaprojektowalem koledze ulotke i plakat
wyborczy.
: Projekty zgralem na plytke CD-R. Zanieslismy ja z kolega do naswietlarni
: (przygotowanie do druku) zeby sporzadzic klisze dla drukarni. Czlowiek z
: naswietlarni, obawiajac sie konkurencji (poniewaz tez robi projekty)
: pozmienial moj projekt. Oczywiscie sprawa wyszla na jaw po wydrukowaniu
: plakatow (wczesniej tego nie da sie stwierdzic). Kolega musi zaplacic
: drukarni ponad 1000 zl za bezuzyteczne plakaty. Czy ktos z Was jest w
stanie
: powiedziec mi, jak odzyskac oryginalny plik z projektem z plyty CD-R, bo
: wiem, ze nie da sie(teoretycznie) go calkowicie usunac, a tylko mozna nowy
: zapisac obok, a stary jest tylko niewidoczny. Jakich narzedzi uzyc, zeby
ten
: plik z plyty odzyskac, lub wykazac w sadzie, ze on tam jest? Jakim
programem
: to zrobic?

CD-ROM Productions
http://www.cdrom-prod.com

da sie wyciągać pliki nawet jak są juz na tej plycie nowe sesje,
bo nie da sie oczywiście skasować na cederze pliku on zostaje a ten prog go
grzecznie wyjmuje wrazie czego pisz mappett_at_poczta.onet.pl , bo nie lubie
takiego zachowania ze strony tamtego kolesia, do szamba z nim!! :)