Re: Podmiana plikow na CD-R - prosba o pomoc!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 00:47:21 MET DST

Użytkownik "Karol" <kossut_at_ebox.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> bezuzyteczne plakaty. Czy ktos z Was jest w stanie powiedziec mi, jak
> odzyskac oryginalny plik z projektem z plyty CD-R, bo wiem, ze nie da
> sie(teoretycznie) go calkowicie usunac, a tylko mozna nowy zapisac
> obok, a stary jest tylko niewidoczny. Jakich narzedzi uzyc, zeby ten
> plik z plyty odzyskac, lub wykazac w sadzie, ze on tam jest? Jakim
> programem to zrobic? Jesli ktos z Was wie, to prosze o pomoc - to, co

Np. CDRoller http://www.cdroller.com. Albo CDRDiagnostic
http://www.cdrom-prod.com. Albo darmowy IsoBuster
http://www.isobuster.com. Jedno jest pewne - nie wolno na ten CDR nic
zapisywać.

> przezywa moj kolega jest nie do opisania, a facet, ktory zrobil
> sabotaz smieje sie teraz.

Przykre. Tylko jak udowodnić, że ten CDR to jest właśnie _ten_ CDR. I że
to właśnie ten facet skasował oryginalny plik, a nie właściciel. . .

M.