Re: Podmiana plikow na CD-R - prosba o pomoc!

Autor: Spike (spike_at_heyo.pl.NIE_LUBIE_SPAMU)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 23:14:12 MET DST

Obywatel *Karol* <kossut_at_ebox.pl> podejrzany w sprawie
nr news:ao4aj1$8ro$2_at_news2.tpi.pl zeznał co następuje:
> Mam dosc powazny problem. Zaprojektowalem koledze ulotke i plakat
> wyborczy. Projekty zgralem na plytke CD-R. Zanieslismy ja z kolega do
> naswietlarni (przygotowanie do druku) zeby sporzadzic klisze dla
> drukarni. Czlowiek z naswietlarni, obawiajac sie konkurencji
> (poniewaz tez robi projekty) pozmienial moj projekt. Oczywiscie
> sprawa wyszla na jaw po wydrukowaniu plakatow (wczesniej tego nie da
> sie stwierdzic). Kolega musi zaplacic drukarni ponad 1000 zl za
> bezuzyteczne plakaty. Czy ktos z Was jest w stanie powiedziec mi, jak
> [...]

Jeśli to jest ta sama płytka CDR i była nagrywana wielosesyjnie, to OIDP
we właściwościach CD-Romu można sobie wybrać, która sesja ma być
widoczna w oknie eksploratora.

--
    Leszek "Spike" Kowalczuk - spike[at]heyo.pl   Gadu-Gadu 1528
 Adres w nagłówkach jest odspamiony - nie stosuj "Odpowiedz nadawcy"