Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:26:51 MET DST

Użytkownik "Gosia" napisał:

> Kolega ENZO nic nie pisał że ma telefon cyfrowy
> "Normalnie jak gdzies dzwonie to musze
> wychodzic przez 0. Ale jak to zrobic przez modem?".
> Więc skąd wiesz że o to mu chodziło????

No tak, masz rację. Nic nie pisał. Ale podejrzewam, że jego centralka
jest cyfrowa. Obecnie nie montuje się już starych przeżytków, więc
założyłem, że jego również jest cyfrowa.

> Zazwyczaj jeżeli kupujesz centralkę to sam decydujesz
> co ma zapewnić. Jeżeli potrzebyjesz wyjścia analogowe
> to kupujesz tylko kartę do ich obsługi.

A tu już różnie bywa. Zależy na jaką firmę trafisz, tzn. kto ci ją
montuje. Rozumiem, że ty robisz to sama, więc faktycznie - ty
decydujesz. Ale jeśli centralkę montuje ci inna firma, to czasami
rozmowa wygląda tak:
- Co chcecie mieć?
- Telefony na biurkach z bezpośrednimi numerami do każdego z
pracowników i wyjściem na miasto.
No i firma robi co ma zrobić. A ponieważ w grę zazwyczaj wchodzą duże
pieniądze, to nawet nikt nie wspomina o module analogowym, zwłaszcza
że firma często dysponuje łączem stałym - stąd podłączanie modemu jest
raczej mało prawdopodobne.

> Ale nie można określać, że producent
> nie przewidział takiej możliwości.

No może wyraziłem się niejasno. Chodziło o to, że bez upgrade'u nie ma
takiej możliwości. Zakup dodatkowego modułu to jednak dodatkowa kasa.

Pozdrawiam,
Sniper