Re: Kabel BNC do monitora

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:18:11 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" napisał:

> Lepiej kupić dobry, firmowy "zwykły" kabel,
> niż kiepski BNC.

Potwierdzam, bardzo rozsądna, mądra teoria.
Kable, które widziałem na giełdzie bardziej przypominają mi cieniutkie
kabelki od słuchawek z kiosku Ruchu za 5 zł, niż profesjonalne
"bencki". Na takich przewodach raczej ciężko o dobre ekranowanie.
Stanowczo lepszym rozwiązaniem jest zakup dobrego kabla VGA z filtrami
"szpilkowymi" przy złączach D-Sub niż kiepskiego BNC pozbawionego
możliwości korzystania z Plug&Play - w dodatku o mocno wątpliwej
jakości.

> Nie widzę sensu wydawania ponad 200 zł + VAT
> za BNC, jeśli faktycznie go nie potrzebujesz.

Jeśli mowa o domowych zastosowaniach takich jak praca biurowa, gry,
multimedia z użyciem taniego minetora 15-19" to kupno drogiego BNC
raczej mija się z celem. O takim kabelku powinien pomyśleć posiadacz
dużego 21" ekranu pracujący w AutoCadzie lub podobnej tego typu
aplikacji.

Pozdrawiam,
Sniper