Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Gosia (mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 19:42:04 MET DST

Sniper <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> I tutaj Gosiu wracamy do punktu wyjścia. Zapętliłaś się. Jeśli kolega
> X ma w firmie na biurku telefon cyfrowy, to nie ma możliwości zmiany
> kabalków gdzieś w serwerowni. A autorowi tego postu chodziło właśnie o
> taką sytuację - chciał w miejsce aparatu tel. podłączyć modem.
> Potrafisz mu pomóc?

Kolega ENZO nic nie pisał że ma telefon cyfrowy
"Normalnie jak gdzies dzwonie to musze
wychodzic przez 0. Ale jak to zrobic przez modem?".
Więc skąd wiesz że o to mu chodziło????

> No właśnie! To jest w opcji. Normalnie modemu nie podłączysz. Chyba,
> że ty dysponujesz jakąś lepszą dokumentacją. Bo producent mojej Matry
> takiej możliwości nie przewidział (oczywiście poza wspomnianym przez
> ciebie "wyposażeniem analogowym").

Zazwyczaj jeżeli kupujesz centralkę to sam decydujesz co ma zapewnić.
Jeżeli potrzebyjesz wyjścia analogowe to kupujesz tylko kartę do ich obsługi.
Ale nie można określać, że producent nie przewidział takiej możliwości.
Tak samo jakbyś powiedział, że na komputerze nie ma możliwości posłuchania muzyki(z tego powodu iż wtym modelu akurat nie ma karty dźwiękowej).
 Pozdrawiam,