Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Gosia (mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 20:02:15 MET DST

Sniper <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> No tak, masz rację. Nic nie pisał. Ale podejrzewam, że jego centralka
> jest cyfrowa. Obecnie nie montuje się już starych przeżytków, więc
> założyłem, że jego również jest cyfrowa.

Powtórzę tylko, że obecnie prawie wszystkie centralki są cyfrowe
posiadają jednak wyposażenie obsługujące linie analogowe.

> Ale jeśli centralkę montuje ci inna firma, to czasami
> rozmowa wygląda tak:
> - Co chcecie mieć?
> - Telefony na biurkach z bezpośrednimi numerami do każdego z
> pracowników i wyjściem na miasto.
> No i firma robi co ma zrobić. A ponieważ w grę zazwyczaj wchodzą duże
> pieniądze, to nawet nikt nie wspomina o module analogowym, zwłaszcza
> że firma często dysponuje łączem stałym - stąd podłączanie modemu jest
> raczej mało prawdopodobne.

I tu się z Tobą zgodzę, tylko że jest to rozwiązanie najdroższe bo oprócz
centralki trzeba jeszcze kupić aparaty cyfrowe na każde biurko,
ale takie podobno są prawa rynku - każdy sprzedaje towar na którym
może najwięcej zarobić.

Pozdrawiam,