Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 17:18:27 MET DST

MATRA ADS200

Użytkownik "Włodek" napisał:

> Od kiedy to telefon się loguje?

Och, widzę, że kolega Włodek to lubi za język ciągnąć... Sprostuję:
poprzez logowanie miałem na myśli operację włączenia aparatu do
centrali, wysłanie pierwszego sygnału i rozpoznanie go (lub nie) przez
centralę. Słyszałeś o czymś takim jak protokoły transmisji? Czy takim
jak ty trzeba pisać wszystko w oparciu o pojęcia techniczne?

> To czy centrala jest cyfrowa czy nie - nie ma nic
> do rzeczy po prostu umożliwia więcej funkcji

Heh, to skoro wiesz, to powiedz, jak podłączyć modem do przykładowej
centrali Matra ADS200. Producent twierdzi, że się na da. Widocznie ty
potrafisz. Proszę o informacje... będę wdzięczny.

Pozdrawiam,
Sniper