Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:43:12 MET DST

> Naprawdę? Widać, użycie skrótu myślowego wprowadza ludzi na złą drogę.

to nie używaj skrótów tylko pisz na temat albo idź na filozofia.pl czy coś
tam ;)

> Aparat telefoniczny logując się do centralki informuje ją z jakiego
> systemu korzysta. To właśnie miałem na myśli.

Od kiedy to telefon się loguje?
A już na pewno BZDURA to, że aparat informuje centralę o tym czy jest tonowy
czy impulsowy.
Ciekawe w jaki sposób ją informuje ha? może e-mailem? ;)
To właśnie centrala odróżnia jaki sygnał do niej przychodzi.
Chyba umieszczę twój post na pl.misc.telefonia - niech się chłopaki pośmieją
troszkę....

> Gosiu! Poczytaj o czym była mowa w pierwszym poście. Co ma piernik do
> wiatraka? Autor tego postu nie może połączyć się z Internetem przy
> pomocy modemu, bo prawdopodobnie ma centralę cyfową. Co ci da
> wybieranie ręczne!?

Wybieranie impulsowe trzeba ustawić w modemie, jeżeli centrala telefoniczna
nie obsługuje DTMF. Gosia ma rację.
To czy centrala jest cyfrowa czy nie - nie ma nic do rzeczy po prostu
umożliwia więcej funkcji np. budzenie, pocztę głosową itp.(przy czym z
pewnością posiada DTMF) a linia telefoniczna i tak jest analogowa.Chyba, że
ktoś ma linię cyfrową czyli ISDN, ale wtedy rozsądnie jest się podłączyć
przez modem ISDN ale to pod inny numer czyli 0202422.

Masz o tym jakieś pojęcie? Zmusisz centralkę, żeby

JA TEŻ ! ale nad tobą.........