BIOS od innego komputera do mojego?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 17:25:51 MET DST

Witam!

Mam ochotę poeksperymentować z Super Power SP-586A.
Jest o co, ponieważ mam kilka takich samych płyt i BIOS'y są do odzyskania,
więc od razu zacznę o co mi chodzi. Płyta ma stary BIOS i za nic nie mogę
dostać świeżego, bo producent gdzieś wsiąkł. Jedyne co mogę to pospisywać
ważniejsze układy na płycie i poszukać konstrukcji która używa takich samych
układów, ale pytanie brzmi: czy to zapewni mi, że nowy BIOS będzie działał
poprawnie?
Czy warto robić sobie tę robotę w szukanie takiej płyty?
Jeśli się mylę, to szkoda mojego czasu i sprowadźcie mnie od razu na ziemie.
Jeśli natomiast to ma sens to odczytam dane chipsetów głównych płyty,
kontrolera dysków, comów... Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

Czekam na odpowiedzi,

Maciej N.