Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Gosia (mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 23:15:32 MET DST

Sniper <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Och, widzę, że kolega Włodek to lubi za język ciągnąć... Sprostuję:
> poprzez logowanie miałem na myśli operację włączenia aparatu do
> centrali, wysłanie pierwszego sygnału i rozpoznanie go (lub nie) przez
> centralę. Słyszałeś o czymś takim jak protokoły transmisji? Czy takim
> jak ty trzeba pisać wszystko w oparciu o pojęcia techniczne?

Kolega Włodek powiedział prawie wszystko,
a Ty dalej uparty opwiadasz coraz większe BZDURY,
nie chcę nawet tego komentować bo widzę że masz takie pojęcie o telekomunikacji
jak świnia o gwiazdach.

Powiem tylko jedno: nie każdy musi się na wszystkim znać i mylić się
 jest rzeczą ludzką, ale uparcie trwać przy błędnej racji to już zwykła
 GŁUPOTA.

> Heh, to skoro wiesz, to powiedz, jak podłączyć modem do przykładowej
> centrali Matra ADS200. Producent twierdzi, że się na da. Widocznie ty
> potrafisz. Proszę o informacje... będę wdzięczny.

Widzisz nawet nie potrafisz podać poprawnej nazwy centrali
(Matra6501,6540,6550) a ADS200 to tylko rodzaj zasilania.
A po to by uruchomić modem analogowy trzeba go podłączyć
do linii analogowej i dalej do wyposażenia centrali obsługującego
urządzenia analogowe (coś oczywistego ale jak się okazuje nie dla wszystkich)
A centrala Matra w każdej z wersji posiada możliwość zamontowania
wyposażeń analogowych.
Lepiej dokładnie prześledź instrukcje zanim coś "palniesz".