Dlaczego komputer nie zapamietuje ustawień k.dzw?

Autor: Johnny (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 18:27:06 MET DST

Dobry!

Juz wyjasniam w czym rzecz. Ostatnio stalem sie nabywca SB Live'a z zestawem
glosnikow 4.1 Wszystko fajnie chula, jedynie kochany windowsik 98 SE nie
chce zapamietac mi ustawien [we wlasciwosciach audio] dotyczacych glosnikow.
Za kazdym razem jak ustawie 'glosniki kwadrofoniczne' przez jakis czas jest
ok. Ale jak sprawdzam po jakims czasie znowu stoi 'wolnostojace glosniki
stereo'. No i przez to m.in. windvd wraca do ustawien glosniki 2 kanalowe.
Co mnie bardzo wk.. [i mean denerwuje], nie bede przeciez, chcac obejrzec
film, za kazdym razem sprawdzal czy konfig jest na 4 glo.

Spotkal sie ktos z takim problemem? Jesli tak to jak go rozwiazal?

Jak zmusic Windowsa by zapamietal ustawienia...

--
Pozdrowienia
Johnny